Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

Sonntag, 22. Februar 2009

~ Herald of Spring ~


Time of mourning is not only black! I think a little colour is allowed and can be added. This pair of wristwarmers is just ready and I like them. It is still necessary to wear some even though Spring is ahead. I used lambswool again and as I looooove green I this time used a very fresh springlike grassgreen! And as I also love black clothes with a little colourful eyecatcher added, this is just right. Winter is not really over though, but the birds start to sing....
wishing all out in Bloglandia a fantastic new week!

2 Kommentare:

Minmill hat gesagt…

Hei Bea, så du hadde lagt deg på som følger i bloggen min, og det synes jeg er hyggelig. Jeg var innom deg en gang uten å legge igjen kommentar, og det er litt synd. Men her er jeg jo. Har nok ikke vært innom denne bloggsiden din tidligere.
På blogspot tror jeg du hadde lagt ut et bilde av deg på forsiden av en Vouge side. Det var jo bare utrolig vittig. Først tenkte jeg om det var sant, men fant ut at det var fotomanipulering. He he. Må prøve selv en gang.
Hvordan går det med deg da? Alt vel? Skal du komme til norge snart?

naturglede/Randi Lind hat gesagt…

Så fine de ble. Vårlige i lysegrønt. Jeg likte de blomstene til pynt. Du er flink:) Ha en fin mandag!