Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

Montag, 24. Januar 2011

Mandagstema VAKKER!


Not every day I am in downtown Hamburg these days! I was born here and still love it, but wouldn't like to live here now. Nevertheless, it has a special athmosphere....used to live in this road; now I prefer the suburbs...

These old houses from around 1900 have many nice - vakker - details! These cat stencils, though, are quite new, but cute....aren't they!!!?

I dag Mandagstema's ord er VAKKER! Sa jeg vil vise noen bilder av hjemmebyen mitt: Hamburg. Fordi jeg tenker det er en vakker by! Her se du detaljer av bydelen, nesten til downtown, hvor jeg bli födt og har bodt. Na jeg elsker a bo pa landet, men enna veldig i nerheten til Hamburg...





blumen_natur/krassa2vergmenietjes8mr5.gif




4 Kommentare:

Rejen hat gesagt…

jo der er meget smukt...;-D

Pialotta hat gesagt…

Väldigt vackra, gamla hus.. gillar de där lite äldre bostäderna.. så himla mycket:)

Petunia hat gesagt…

Det er da en vakker gate du har vokst opp i! Det er sikkert mye mer traffikert nå enn tidligere, men de har jo holdt det veldig vakkert!

Inge hat gesagt…

Virkelig dejlig og smuk by.. :-)