Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

Montag, 16. März 2009

Spring?

First Iris are also suddenly in full blossom and even though it is still gray and cool, bees are flying and are sipping the rich nectar; can you see them?!! Y
A happy relaxed dog after a long walk, enjoying his bed, which is a real holy place to him!
And I have almost done this new headband. Made of light olive Horstia Iceland Wool and a rest mostly shrill darkpink Noro Kureyon. Further light pink rose tendrils will be added; still have the odd work of sewing them onto the band ahead.... ugh!


Is it Spring yet? Not really! My fave flower shop in town though shows many pretty items that are quite springlike already; just a pleasure to stop by.... Y





2 Kommentare:

Karin Grøn hat gesagt…

Åh ja, de blå iris er ikke kommet i år- hvor mon de er blevet af. dem må jeg huske at købe flere af til efteråret. Her står den også på forår og i dag skinner solen, så måske bliver det slet ikke strikketøj men havearbejde den står på. Nu får vi se. Det stormer nemlig også.

naturglede/Randi Lind hat gesagt…

Så vakkert da. Irisen var skjønn, og så likte jeg den lille hunden i det sist bildet. Koselig å se det våres. Her skinner sola idag, og det er mange varmegrader. Det tar godt på snøen, så jeg kanskje snart får se igjen blomsterbeddene mine? Gleder meg over at det smelter nå. Ha en finfin dag:)