Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace

Montag, 14. März 2011




What a weekend!
TV is always on with the news from Japan!
This is all too horrifying.
My parents have been very often in Japan
many years ago,
so there's quite a strong bound
to people and country.
My father was the representative for a Japanese company
in Europe.
Hamburg has the second largest
Japanese community,
with own schools etc.!
Not really feeling for Smilies...
which are todays issue.
*
Hva en voldsom helg!
Mine foreldre var svaert ofte i Japan
noen tid tilbake.
Sa da er en stor forbindelse til Japan enna!
Hamburg har nesten den störste Japaniske meninghet i Tyskland
med egen skola etc.!
Da er ikke sa masse a smile i dag,
men Smiley er i dag
Mandagstema...
*
Jeg begynne a sy en liten igjen.
Sa en liten sjal bli ferdig.
I started to sew a little again.
This scarf is my first result.

*

6 Kommentare:

Elisabeth hat gesagt…

Vilken färgkaskad. Härligt!

Elisabeth hat gesagt…

Min förra kommentar var tänkt till väggskulpturen.
Visst finns det mycket som känns tungt när man tänker på Japan och den förödelse som jorbävning, tsunami och explotioner i kärnkraftverk, har ställt till. Vågar inte tänka hela tanken, vad som kan hända.

Petunia hat gesagt…

Det er forferdelig det som skjer i Japan og spesielt vanskelig når man har sterke bånd til landet.
Jeg håper at det hele roer seg der nede nå og at de får den hjelpen de trenger. På Facebook er det mange som vil "tenne et lys for Japan", men jeg mener at det må være bedre å gi penger for eksempel til Røde Kors.
Jeg sender deg en klem og håper det hjelper litt:)

Inge hat gesagt…

Nej der er ikke meget at smile af i Japan i disse dage..

Irene hat gesagt…

Det forferdelig å se hvor hardt rammet Japan er. Og det er ennå ikke over, med tanke på faren ved kjernekraftverkene. Likevel har jeg ting i mitt liv som jeg gleder meg over, blant annet at jeg bor på et "trygt" sted!

Irene

Harpa Jónsdóttir hat gesagt…

Jeg kigger jevnligt på tv og følger nyhederne fra Japan. Det er helt forfærdeligt simpelthen.